MAJLIS RESEPSI SHURIANA & EZWAN


salam uols... 

walaupun majlis aku dah sebulan berlalu, aku tetap nak post jugak story wedding aku. aku rase time ni lah peluang yang ada untuk aku create cerita setelah bermacam2 plan sepanjang minggu selepas wedding aku. yang bermacam-macam tu nanti akan aku stori kemudian. 

bunting ni kalau korang nak tau, untuk ukuran besar ni (actually aku pun tak ingat berapa ukuran dia, tapi agak besar jugaklah) RM9 je.. murah kan...!! tapi kan..... bunting ni asben aku design sendiri. just anta printing direct ke kedai. tu yang murah. so, pada bakal pengantin, nak jumat kos, boleh lah design sendiri. kitaorang order 4 bijik. 2 set untuk sebelah aku, 2 lagi untuk sebelah lelaki. 



untuk candy buffet pulak. adik aku yang uruskan. sayangnya.. full pict candy buffet takde pulak. so, ini je lah yang ada. backdrop idea adik aku. just potong kain colourfull tu panjang-panjang then ikat je kat tali. beli lah 3 colour (ikut tema). props plak aku copy and paste kat mr.google then print and laminate kertas tu supaya keras. 

yang buat aku terharu, bila best friend sekolah aku datang ke majlis aku. happy tak terkata. lebih 10 tahun aku x jumpa si bedah n nadia ni. 

adik beradik perempuan aku memang suka selfie. 

superb-terharu sebab kawan-kawan dari jauh datang majlis aku. tq Alia n family!!!!

Antara member2 yang datang ke majlis aku. Huda, Alia, Izan dan dayah

Kalau member aku yang ni tak datang memang aku ngamok...hehe.. bley gitu? my twins, izan. ramai kata muka kitaorang sama sangat. ada yang cakap adik beradik la, kembar lah. walaupun berlainan mak and bapak. kalau orang tanya, kitaorang angguk iyekan aje... tak larat nak jawab dah. lagi satu nak bagitahu gak, masa dieorang kawen, aku jadi pengapit dieorang ;p

siblings and in-law. 

Dulu dan kini. hahaha. aku memang tak boleh lupa moment ni. dulu aku jadi pengapit masa wedding Killy and fiza ni (tahun 2012 kot). Now. dah ade anak dah dieorang. nur izz keisha. comel macam mama and ayah dia jugak. cepatnya masa berlalu...... (terasa tua tetiba...hummmm)

pengapit iols import dari bangi n putrajaya. mostly, kengkawan sebaya kitaorang dah berumahtangga and beranak pinak. dah tanya ramai orang dah. just dieorang ni je yang boleh bagi komitmen. 

bos aku, cc aina dan anak2. terima kasih kerana sudi datang ke majlis aku. kebetulan cc aina nak hantar anak die yang sulung balik JB.

pict menu ni aku grab dari member2 aku. 

this is my pengapit, dayah.

cc wani juga sempat meluangkan masa hadir ke majlis aku. kebetulan die balik kampung husband dia kat Muar.

My big family. 

dah macam team marhaban pulak gayanya.

Omg! what happened to u encik asben..suke naa tutup mata tau..

kelakar tengok pict ni. bukannya sebab apa tau, sebab mata aku sepet sebelah. sebab? mata aku kering. dah la pakai contact lens. mau tak pedih mata. dah le tak bawak solution. tahan je la sampai abes outdoor.

photographer tak banyak bagi gambar. so just a few pict je yang aku dapat. tu pun die wassap direct ke husband. so, mana yang ade. then, tunggu je la full copy and album siap. cant wait!

awsome pict ni kira menjadi selepas shot 5kali. acah-acah nak attact laki aku ni. props pedang guna light saber star wars laki aku punya. 

auww.. aku suka pict ni. thanks naem....!!

pict credit to : Naem Roy Zulkifli @thinkdotshoot (FB)
dress wedding & MUA : Yusry Creationz (FB)


ada lagi kot pict yang lain. maybe, will be upload on next chapter. will see :)









No comments: