MY E-DAY ~ 14.09.14

Salam semua...

Aku nak share sikit cerite #throwback masa e-day aku tahun lepas. cerite dah basi tapi still nak up jugak. hehe. kaler tema, aku pilih kaler pink n purple. 


baju tunang ready-made beli kat bangi. untung ada saiz untuk orang tinggi macam aku ni. veil pulak, "Do-it-yourself" (DIY). beli kain ela. just bubuh lace and beeds je. 


Pelamin pulak, aku buat sendiri je. barang backdrop banyak pakai barang yang dah ada. Pelamin aku ni direka n Dibantu oleh kakak aku. karpet die punya. beli 1 ari sebelum majlis. habes majlis, die angkut bawak balik kuantan. tanglung purple and putih tu aku beli kat kedai barang pengantin. 


ni ex-boss merangkap kawan baik aku. die jugaklah MUA aku. diimport khas dari putrajaya. hehe.


Ni lah jadinya kalau MUA tak cukup inci. tak cukup jinjit kaki, die panjat katil and kerusi nak siapkan aku.


iklan darlie yaww....


Antara adik beradik aku. lagi 2 orang takde dalam gambo.


Serius aku tak reti berposing.


Pihak rombongan lelaki dah sampai, ni sesi perbincangan antara kedua belah pihak.


Selesai berbincang, bacaan doa...amin....





Saat paling mendebarkan. selamat dah aku bergelar tunangan orang. hehe..


bergambar bersama bakal kakak ipar, Kak linda & ibu mertuaku... yang comel2 tu semua anak kak linda.



Ehem..this is my MrFiancee, Ezwan.


kutip lego kat setiap hantaran.







Serius aku lupa apa yang buat aku gelak over-excited macamtuh. over bebeno.....


Makcik aku, cik mus runner majlis. die yang banyak tolong & bagi nasihat kat aku sepanjang membuat persiapan. thank u cik mus.


Anak buah & sepupu aku yang cenonet. kecik2 lagi sepupu aku ni.


ait & nazira, sepupu n kawan aku . thank sudi datang tau!


happy!!!


Blur pict parents aku. 



Family kakak kedua aku. budak 2 orang tu dah penat main la tu. terpejam2 mata.. -___-'


Hantaran pihak perempuan kepada lelaki bertemakan warna purple pink.


AlQuran


Coklat & candies


Buah-buahan


Set kemeja + seluar ke pejabat


cheese tart made by Kak Nadia (opismate)


Gubahan sirih junjung orkid sentuhan mak aku yang tercenta :)


Barang hantaran lelaki uniknya dihiasi minifigure lego idea encik Tunang. Tema pulak warna rasmi bendera negeri perak, hitam kuning putih



2bentuk cincin simple pilihan aku sendiri


Kain pasang (lace + lining)


Coklat


Sejadah


Kek


Perfume


Telekung


Tepak sirih (kene ada mengikut adat orang2 perak)


THanks cik aida n hubby sudi datang...muaahhhhh







2 comments:

lovely said...

Taniah..
tak sangka dah jadi tunangan orang sekarang.

Unknown said...

tak sangka jugak den dah nak kawen.hehehe