Solemnization Sue & Ezwan

tanggal 1 Mei 2015, aku selamat diijabkabulkan dengan Suami aku, Ezwan. Segala bebanan resah, panik dan segala macam perasaan serta merta hilang dari benak. huhu. rasa lega sangat-sangat. Alhamdulillah :) 
sebelum dinikahkan. masih lagi berdebar menunggu saat yang paling indah dalam hidup aku. baju kurung moden nikah by Farah Coutoure Setapak, KL.

with my siblings yang banyak sangat membantu sepanjang majlis berjalan. 

terselit sepupu dan makcik aku. dieorang pun banyak tolong gak.

Henna by adik aku, amal :). inai comot sikit sebab aku tertidur masa pakai inai. sampai kat leher pun kena jugak. ape pun tak bley...

M.U.A by Yusry Creation Pontian.



 pict malu-malu kucing ni taken by Thinkdotshoot (Naem photography)
masa ni bacaan sakinah dari anak untuk ibu. melalak tak ingat aku masa baca text tu. sampai meleleh air hidung  + air mata. sampaikan kadi cakap "habis rosak text aku kene air hidung aku" hahaha. siot punye kadi.

masa ni, aku pose dah abes kontrol dah. urat muka ni dah tegang gara2 senyum meleret2 sepanjang majlis. sepanjang petang orang pakat ambil gambar kita. terasa macam artis pulak.hehehe...

majlis batal air sembahyang

adik beradik perempuan n my mak!

abang ipar gue.... huhu,, macam nak membuli je rupenye..hehe...


1 comment:

lovely said...

Taniah Sue, Comel sangat..
Moga bahagia hiingga ke Jannah.Amin..