FOODLOVER : TEH TARIK PLACE, IOI MALL PUCHONG

Assalammualaikum w.b.t.

Pernah try makan kat sini beberapa bulan yang lepas kat Empire, Sunway. Roti Canai kat sini memang sedap gilak.Terasa macam makan kat warung di kampung2. best tau.

Teh tarik place terletak di tingkat 2 IOI Mall Puchong.

 
interior Teh tarik place yang luas n tak crowded. memang ada konsep warung sikit.
 
 disebabkan semalam aku lunch agak lewat (kul4ptg), aku n member aku order nasi goreng kampung telur mata je. Tapi serius, memang sedap. member aku kata kue teow dia pun fabulous gak. ok.. tu next time..:)

Nescafe tarik yang sememangnye kaw gila.. terbuntang biji mata sampai ke malam. sampai kul 1 pagi pun duk berguling2 lagi sebab bijik mata segar lagi. Kopi 'O' tu member aku punya. Hitam pekat, pahit manis cukup rasa. lepas ni kompem nak order.

ok.. tu je.. bye.

No comments: