Salam perkenalan dari saya 2nd Author untuk blog ciksuejourney

Assalamualaikum dan pertamanya ini adalah posting pertama saya sebagai 2nd author untuk blog ciksuejourney....kenkadang boring dengan media sosial yang lain maka mencarilah alternatif lain untuk berkongsi cerita...karangan saya mungkin tak sama mcm isteri saya yang comel cik sue tu sebab ada waktunya penggunaan bahasa saya ni agak formal dan tak best pun oi nak baca! hahahahaha sebenarnya salah satu tujuan saya nak menulis ni untuk tatapan anak2,sedara2, cucu2 ke apa pun yang berkait rapat dimasa hadapan...agak rugi jika memori2 indah diabaikan tanpa dikongsikan...mungkin sekarang diorang tak berminat nak tahu tp akan datang percayalah mungkin masing2 akan mencari kisah2 kenangan bersama keluarga...Aku ni peminat bukan kolektor tegar toys/figura/starwars/beskal/offroad/kucing dan mcm2 lagi la...jadi kemungkinan apa yang akan ada dlm blog ni apa yang aku berkenan nak kongsi...ini keluarga tercinta kami!!!


No comments: