BILA BERADA KAT KAMPUNG....................PART I

Assalammualaikum w.b.t

Last weekend balik kampung tercenta di Pontian, Johor. Isnin selasa sambung cuti. Secara totalnya, 4 hari aku lepak, menenangkan diri kat kampung (bunyi macam stress je). Yup, sebenarnya kalau aku balik kampung cuti lama tu memang itulah tujuan aku. release tension, rehat dari buat kerja2 office (macam stress sangat bunyinya). Now, hari ni dah masuk kerja, much better than before lah. InsyaAllah.

Bila dah ada kat kampung, memang totally aku akan makan..makan..dan makan.. lagi2 mak tersayang ada kat depan mata. memang superb heaven lah kan. Hari-hari masak sedap (Thank You Mak!).Then, ade satu pagi tu aku buatlah breakfast ala western utk family tercinta. Mak abah aku memang totally suka nasi and makanan melayu. western ni kurang sikit. tapi sekali-sekala kenelah try makan jugak ye mak...ye abah.hehe..

 menu simple je.. spagetti bolognaise with cheese cheddar. resipi biasalah cari kat google sebab aku tak berapa expert makanan western ni. bawang guna bawang biasa, lupa nak beli bawang benggala. bedal je la kiah...

 campak-campak je.. sebab menu simple je.

 guna spagetti yg halus mcm bihun (besa sikit dari bihun) brand san roma (angel hair) 
rasa tak puas makan

Now, dah siap... hias sikit dengan cheese cheddar. then, ngaappp....

1 comment:

mama ila said...

xper..simple2 pun..sodap!!!! =)